1.Inlocuiti subiectele exprimate prin substantivele cu pronumele potrivite:

Primavara gradinile infloresc.(...............)
Iulia asteapta cu nerabdare vacanta.(..........................)
Canta frumos Marius la pian.(...........................)
Mircea cel Batran l-a infruntat pe Baiazid.(.........................)
Maria si Serban alearga pe campie.(..................................)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T14:18:49+02:00
Ele infloresc primavara
Ea asteapta cu nerabdare vacanta
El canta frumos la pian
El/acesta l-a infruntat pe Baiazid
Ei alearga pe campie

  • Utilizator Brainly
2014-03-17T14:27:52+02:00