Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T10:53:47+02:00
L/l=3/2
2L=3l
L=3l/2

Perim=40
Perim=L+L+l+l=40
2(L+l)=40
L+l=20

3l/2+l=20. Amplif cu 2 pe a avea acelasi numitor
3l+2l=40
5l=40
l=40:5
l=8

L+8=20
L=20-8
L=12
2014-03-17T10:55:16+02:00
L/l =3/2 <=> L/3 = l/2 = k => L = 3k si l = 2k;
P = 40 cm <=> 2(L + l) = 40 <=> L +l = 20 => 5k = 20 => k = 4 => L = 12 cm si l = 8cm;

Bafta!
2 4 2