Salutare!

Dati-mi si mie o propozitie in care ,, tarancile" sa aiba functia sintactica de complement circumstantial de mod.
si o propozitie subordonata completiva directa introdusa prin pronume relativ.
si felul primelor doua propozitii subordonate din fraza: Ca sa ajungi la Padureni, trebuie sa urci muntele, de oriunde ai veni.

2
Merge ca tarancile .
Mai departe nu am invatat .
Merge ca tarancile.
Mananca ce vrea.
Circumsantia de scop si subiectiva.
Si eu am tot aceeasi tema acuma.....Dintr-o culegere cu modele de teste

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-17T10:44:09+02:00
Suna ca tarancile 
facea  ce voia mereu
in imaginea de mai jos ai despartirea in propozitii
succes sper ca te-am ajutat

2014-03-17T10:49:18+02:00
SE AUDE CA TARANCILE.
CANTA CA TARANCILE.
SE COMPORTA CA TARANCILE.
SPER CA TI-AM FOST DE FOLOOS!
ultima fraza nu ai despartit-o in propozitii
adica?
felul primelor doua propozitii subordonate din fraza: Ca sa ajungi la Padureni, trebuie sa urci muntele, de oriunde ai veni.
LASA NU MAI CONTEAZA
:))