Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T22:07:21+02:00
Pai poti descrie un colt di gradina(cuti tu niste figuri de stil si imagini artistice pe met) apo faci un dialog cu bunica sau bunicul mai de graba bunicul despre cat de vechi este ciresul cel mare despre cand a pus leaganul impreuna cu tatal tau si am vezi tu ce si apoi descrii in  dialog niste locuri din gradina urmand ca bunica sa va cheme in casa la tarta  cu cirese si sa te joci in final cu motanelul cel mic al casei uitandute le peisajul inserat peste care sa lasat patura noptii

12 3 12
2014-03-17T08:00:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin geamul larg deschis,se vede gradina inflorata si plina de verdeata.In prunul de langa flori pasarile canta in sfantul lor grai cristalin.Albinutele harnice robotesc de zori si fluri colorati zboara pretutindeni. Bunicul cu plete ninse privea departe în zarea albastră. Brusc, uşa grea de lemn de stejar se deschise larg. Eu,o fetita mica  cu părul bălai şi rosii la fata la faţă, ies in gradina frumoasa unde bunicul zugravea copaceii
- Da undete grabesti asa puisorul meu? M-aisperiat, spuse el dojenindu-ma.
- Iartă-ma! Vroiam să te întrebăm dacă ştii să-mi  spui de ce latră câinii?
- Pentru că au gură, răspunse el cu o sclipire in ochi, 
- Da ce, pisicile nu au gură? Ele de ce nu latră, întreb eu din nou?
- Pisicile nu păzesc gospodăria, răspunse repede bunicul. 
De asta latră bunicule câinii?
- Da draga  moşului! Ce copil deştept are moşul, adăugă bătrânul, iar ochii i se umeziră de emoţie
16 4 16