Suma a 4 numere este 55.Sa se afle nr. stiind ca al 2-lea nr. este dublul primului,al treilea este dublul celui de-al doilea,iar al patrulea este egal cu suma primelor 2 numere.
Aflati numerelele.
Metoda figurativa !!!!

2
Scuze,vroiam sa scriu 550.
Alta data sa fii mai atenta. Refac rezolvarea de mai jos.

Răspunsuri

2014-03-16T21:01:20+02:00
Primul este un segment
al doil;ea este doua segmente de aceeasi lungime
al treilea este 4 segmente de aceeasi lungime
al patrulea este trei segmente de aceeasi lungime
In total cele patru numere sunt reprezentate prin 10 segmente de aceeasi lungime.
Deci un segment este 550:10 =55
Primul este 55
Al doilea este 110
Al treilea este 220
 Al patrulea este 165
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-16T21:08:00+02:00
A.I____I
b.I____I____I
c.I____I____I____I____I
d.I____II____I____I
 Suma este 550 si avem 10 parti egale . Aflam o parte sau pe "a"
 550:10=55 ( a )
 55x2=110 ( b )
 55x4=220 ( c )
 55x3=165 ( d )
Verificare : 55+110+220+165=550
 
1 5 1