Răspunsuri

2014-03-16T20:33:25+02:00

Poti sa descri ce vezi tu pe fereastra in timpul noptii
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T20:39:32+02:00
Poti zice ca intr-o seara cand te uitai prin geamul curat ca lacrima,ai vazut printre crengile  stejarului din fata ferestrei o buvnita.Aceasta avea ochii ca niste mici perle ce te hipnotizau. Atunci cand ea si-a luat zborul  a luat cu ea si toate stelele  de pe cerul intunecat.