Inlocuiti substantivele subliniate cu un adjectiv propriu-zis care sa aiba acelasi sens ca in modelul dat:
Exemplu: odihna de duminica⇒odihna duminicala
durere de ficat⇒...
lumea plantelor ⇒...
intalnire intre ministri

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T19:25:37+02:00
Durere de ficat= durere hepatica
lumea plantelor= lumea vegetala
intalnire intre ministri= intalnire ministeriala
simplu nu?
4 4 4
2014-03-16T19:28:44+02:00
durere de ficat⇒durerea ficatului
 lumea plantelor ⇒lumea plantala
 intalnire intre ministri⇒intalnire ministrala

3 4 3