Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-16T19:17:42+02:00
Care sunt sau cum zici  ?
, amidon, glucoză, miere 
nu, cum se numesc
asa stiu ca ele is si se mai numesc si dulciuri unele caci din aceste trei in combinatie cu aditivi se obtin dulciurile amidonul se gaseste in porum ,unele fructe
si ami sunt glucide si nu mai stiu ce
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-16T19:43:43+02:00