Răspunsuri

2014-03-16T18:55:17+02:00
Zapada, ploaia, panza freatica, lacul, paraul

Sper ca e bine . 
multumesc de raspuns
Cu placere:)
Surse de apă:
-Naturale: izvorul, pârăul, lacul, marea, oceanaul.
-Artificiale: iazul, heleşteul.
Bafta!!! :) :) :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T18:55:52+02:00
Surse de apă:
-Naturale: izvorul, pârăul, lacul, marea, oceanaul.
-Artificiale: iazul, heleşteul.
Sper că te-am ajutat! :)