Răspunsuri

2014-01-13T15:17:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cumplit , puternic , zdravan
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-13T15:33:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pe timp de pace economie tarii creste simtitor.
Se simte superior fata de colegii sai, dar in realitate  nu e nimic de capul lui.
Nu e bine sa te pui cu prostii.
Cand am fost bolnav mi-am facut injectii de 3 ori pe zi.
1 5 1