Răspunsuri

2014-03-16T17:45:45+02:00
Norii de pe cer sunt cenusii.
Bratarile de la mana fetei sunt purpurii.
Numele de persoana sunt substantive proprii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T17:46:30+02:00
 norii sunt cenusiii 
cuvintele sunt proprii
 frunzele sunt purpuriiii
Cu asta sti?
cenusiul nor e pe cer ( la singular) dar trebuie la plural?
articulat la plural : norii sun cenusii
frunzele sunt cenusii
si apoi nearticulat adica cu un i