Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-16T17:41:18+02:00
A.I____I____I____I____I____I____I
b.I____I
 Suma este 49 si avem 7 parti egale . Aflam o parte .
 49:7=7 ( nr. b )
 7x6=42 ( nr. a )
 Verificare : 42+7=49
1 5 1
2014-03-16T17:42:04+02:00
A+b=49                                                                                                                      a:b=6⇒ a= 6b                                                                                                            6b+b=49                                                                                                                     7b= 49⇒ b=49/7⇒ b= 7                                                                                             a= 6*7⇒ a= 42