Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-16T17:38:04+02:00
A.I____I____I____I____I____I
b.I____I..............40..................I
 Diferenta este formata din 4 parti egale . Aflam o parte .
 40:4=10 o parte sau numarul b
 10x5=50 numarul a 
 50-10=40 Adevarat

1 5 1
2014-03-16T17:38:22+02:00
Scrii 5b-b=40. rezulta ca 4b=40 si b=40:4 si b=10. numarul a e egal cu 5 ori 10 adica 50.
1 5 1