Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T17:35:00+02:00
0,4=4/10
0,5=5/10
(4/10+3/5):5/10 aplific 3/5 cu 2
(4/10+6/10)*10/5
(10/10)*10/5 = 1*2=2
Ce inseamna linia aia care ai puso pe o parte
fractie, cum ar fi 10/5 ineamna 10 supra 5
2014-03-16T17:37:32+02:00
( 4 supra 10 + 3 supra 5) : 5 supra 10. Amplificam 3 supra 5 cu 2⇒ (4 supra 10+ 6 supra 10) : 5 supra 10 ⇒ 10 supra 10 : 5 supra 10. Transformam impartirea in inmultire⇒ 10 supra 10 * 10 supra 5. Se simplifica 10 cu 10 si ramane 10 supra 5= 2