Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T17:22:46+02:00
A+b=95                                                                                                                      a-b= 65⇒ a=b+65                                                                                                      b+65+b= 95                                                                                                               2b= 95-65                                                                                                                  2b= 30⇒ b=30/2⇒ b=15                                                                                              a= 15+65⇒ a=80
1 5 1
2014-03-16T17:25:38+02:00
A-b=65 ⇒a=b+65
95-65=30 (b)
95+65=150 (a)
a=150
b=  30
nu e corect pentru ca a+b=95. nu poate fi a =150