Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T16:52:45+02:00
25de zile
oile sunt duble ca numar,dar cantitatea este fixa.deci timpul se injumatateste
ok?ai inteles?
clasa a IV. si imi cere rezolvarea prin metoda reducerii la unitate
met red la unit:30oi................50zile;1oaie.........50*30zile;60oi..........1500/60=25zile
explicatia:daca 30 oi mananca in 50zile,atunci o oaie mananca in 50*30zile,adica 1500zile,iar 60de oi mananca in 1500/60,adica in 25zile.Sper sa iti fie de folos
multumesc
2014-03-16T16:58:00+02:00