Grupati cuvintele de mai jos pe 2 coloane(sub forma de tabel);conjunctii si prepozitii.Alegeti doua si construiti cu fiecare 2 propozitii si doua fraze.si/daca/impotriva/caci/precum/ca sa/fiindca/pana la/asadar/deoarece/dintre/printre/iar/conform/insa/ca/de pe/cu/desi/intre/potrivit/incat/vasazica/de la/datorita VA ROOG URGENT E PT MAINEE 30 DE PCT.

2
VA ROOG PUTETI SA MA AJUTATI SI LA INTREBAREA CU 8 PUNCTE?DE PE PROFIL LA MINE!!!VA ROOG EU MULT E TOT PT MAINE!
TOT LA ROMANA DAR SCRIE 5 PCT IAR PT CEL MAI BUN 8 PCT

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T16:35:05+02:00
Conj: si,daca,caci,ca sa, precum,fiindca,asadar,deoarece,iar,insa, ca,desi,incat,vasazics (nu dunt sigura de ultimile doua)

Ana si Anca sunt prietene
Ana si Anca sunt doua prietene foarte bune .

Explica-mi ca sa inteleg!
Ai ajuns aici ca sa muncesti din greu.


sper ca e bine :)
33 4 33
2014-03-16T16:36:26+02:00
Si,ca     sa,iar, sa , de pe , cu ,desi,de la sunt prepozitii . stul sunt conjuctii
14 3 14