Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T16:27:27+02:00
Inseamna un număr mic de oamnei dintr-o tara care sunt de alta etnie sau au alta parere decat ceilalti oamnei cu privire la anumite prioritati. 

ms mult
Cu placere !
Etnie NATIONALA nu inseamna sa ai alte pareri, ci sa fide alta nationalitate,dar sa traiesti intr-o tara diferita de nationalitata ta...ca asa... pareri diferite avem TOTI ,deci...
2014-03-16T16:28:07+02:00
Populatie de alta nationalitate care traiesc pe teritoriul unei alte tari.
(Exemplu: in Romania, populatie minoritara este formata din: unguri,sarbi,rusi lipoveni,polonezi,evrei...etc.)
si tie ms
Luana, avem noi evrei in România ? :))))
Eventual ruși :)))
cu placere!
AnDrA14, au fost di totdeauna, exista si biserici... Mihaela Radulescu a fost maritata cu un evreu roman,ok? :)