Răspunsuri

2014-03-16T16:25:07+02:00
Da, deoarece daca iubesti, esti romantic.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T16:31:05+02:00
Da deoarece iuberea inseamna pasiune grija pe care o poarte persoana respectiva pentru tine, dragostea, lucrururile pe care te face iubirea sa le accepti si sentimentele care te pune in armonie cu viata, exemplu cand asculti o melodie trista ai o stare de melancolie deoarece atunci cand este vorba despre o persoana sentimentele tale si starile sufletesti duc dorul unei persoane iubite
il pui te rog la cel mai bun raspunsul meu?
cum se face asta ??
am reusit!!! :)
Multumesc mult :)
npc.. meriti!