Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T16:09:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se foloseste metoda reducerii la unitate
5 r.........bazin......4*60+12=252 min
Un robinet umple bazinul inr-un timp de  5 ori mai mare
1 r.......bazin..........252*5=1260 min
8 r.......bazin..........1260:8=157,5 min

1 5 1
2014-03-16T16:09:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4h12min=252 min
5/8=x/252⇒x=5.252/8=157,5 min=2h 37 min 30s