Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-16T15:55:21+02:00
B.I____I____I____I
F. I____I......90........I
 90:2=45 o parte egala sau fetele
 45x3=135 baietii 
 Verificare : 135-45=90
16 4 16
2014-03-16T15:55:26+02:00
F=nr.fetelor
b=nr.baietilor
avem:
b=3xf=3f
b-f=90
inlocuim b in a doua relatie si obtinem:
b-f=90
3f-f=90
2f=90
f=90:2
f=45 iar daca b=3f obtinem b=3x45=135
sper ca te-am ajutat!
7 4 7