Răspunsuri

2014-03-16T15:12:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
HCl + KOH ---> KCl + H2O

cM=nr moli/volum=>nr moli KOH=0,3 * 0,2 = 0,06 moli KOH
conform ecuatiei,reactia este mol la mol=>din 0,06 moli KOH se obtin 0,06 moli HCl care reactioneaza cu acea cantitate de KOH
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T15:35:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
HCl+KOH=KCl+H20
nKOH=cM.Vs=0,2.0,3=0,06
conform stoechiometriei reactiei reactioneaza 1 mol de baza la 1 mol de acid deci vor reactiona 0,06 moli de acid
mHCl=0,06.36,5=2,19 g
multumesc ,dar vreau sa stii ca dacă altădată SUDOKU95 iti rezolvă problema poti sa îi dai cel mai bun -le rezolvă si le explică foarte bine(cred ca la chimie e printre putinii care chiar stie ce face si merită aprecierea celor de aici)
iti multumesc,dar nu e nevoie...e asa cum ai scris,trebuia sa calculez si masa,deci meriti cel mai bun raspuns