Răspunsuri

2014-03-16T14:54:33+02:00
Aici poti sa scrii shi tu o intimplare care ai facuto in clasa sau chiar imaginativa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T15:00:07+02:00
Gheorghe este colegul nostru de clasa inca din clasele primare colegi si domnul invatator ii ziceam bufon clase de mic din clasa l numai prostii facea se urca pe mese ,dansa ,numai nazadravanii facea pana intr-o zi can la prins dirigintele nostru ca vroia sa sarute o colega..atunci a fost ziua cand ia scazut nota la purtare si nsa daca va asteptati ca nu a mai facut asta niciodata..a inceput sa continue sa faca pe bufonul clasei...