In fraza ,, Dupa numai zece-cincisprezece zile de antrenament , sportivul a fost gata - gata sa-si depaseasca propriul record . ,, Cratima este :
a. numai semn de ortografie
b. numai semn de punctuatie
c. o data semn de ortografie si de doua ori semn de punctuatie
d. o data semn de punctuatie si de doua ori semn de ortografie

2

Răspunsuri

2014-03-16T14:26:49+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T14:39:37+02:00