Răspunsuri

2014-03-16T14:22:22+02:00
In basm mereu personajele pozitive inving personejele negative iar personajele sunt fictive si mai ales sunt luate din traditiile popoarelor si deci au autor necunoscut
36 4 36
Basmul se încheie cu o formulă tipică, ..., ce marchează ieşirea din lumea fantastică.
Este utilizat limbajul popular în varianta lui solemnă. Limba basmului se caracterzează prin energia şi simplitatea expresivităţii.
caracterizeaza *
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T14:22:39+02:00
Basmul are o formula specifica de inceput ("a fost odata.."). Intr-un basm personajele au puteri fantastice , iar fortele binelui se confrunta cu cele ale raului, cele care reprezinta binele iesind mereu triumfatoare. Cifrele magice precum 3,7,13 se regasesc si ele in basm, impreuna cu alte personaje ce apartin fantasticului ( zmei, vrajitoare, etc.)
40 4 40