Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-12T21:24:25+02:00
Salcie-7 litere, 7 sunete
nici-4 litere, 3 sunete
chiar-5 litere, 3 sunete 
:*) iar daca doresti iti explic de ce
iti spun after ce raspunzi :)
a5-a deci?
Dece?
a ok...pentru ca daca erai in a 6-a atunci aveai un contra-candidat la olimpiada...si bafta multa ca tot veni vorba :)
Multumesc mult...sper sa iau si la faza judeteana ;)
2014-01-12T22:11:38+02:00
Salcie: 6 litere, 6 sunete.
nici: 4 litere, 3 sunete