Răspunsuri

2014-03-16T12:18:17+02:00
Tipenie de om-adica un om considerat zaranie
din gura-n gura-adica tot a da mai departe
a baga de seama-a tine minte ceva 
ar fi de dorit-a vrea ceva.
si, stai linistita nu am luat din dictionarul de sinonime.
ma bucur ca te-am ajutat.
esti bravo:)
mersi
n-ai de ce
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T12:28:40+02:00
Tipenie de om = nimeni; a baga de seama = a fi atent, a observa; din gura in gura = a se duce vorba;
1 5 1