Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T12:14:00+02:00


a ajuns medic.

a ajuns de rasul tuturor.

ajunge sa invete pana la examen.

a prins a rodi un strop de iubire in inima lui.

el prinde aripi sa zboara.

a prins luna intr-o mana.

leaga un fir de ata.

 a inceput sa lege cateva vorbe.

sper ca te-am ajutat..

7 4 7
2014-03-16T12:19:59+02:00
A ajuns profesor.
A ajuns de lauda tuturor.
A ajuns primul pe clasa.

Ea a prins puterea .....
Am prins luna in palme.

Cu leaga nu stiu , sper ca te-am ajutat.
3 4 3