Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T11:29:43+02:00
Nuntă a tinerilor,nuntă,da' de unde nunta?
Din Calin,buun. Nunta este in ultimul tablou. Poetul descrie spatiul unde se petrece nunta,invitatii"Au venit sa serbeze nunta gingasei mirese,/Feti-Frumosi cu par de aur,zmei cu solzi de otel,", vine chiar si tatal miresei cel care dupa cum stii o alungase de acasa. Apoi descrie putin aspectul mirilor si cum o nunta de insecte cu un mire flutur isi cer scuze pentru deranj si roaga sa porneasca nunta impreuna.

2014-03-16T11:34:16+02:00

poti sa imi spuiceva.te referi cumva la nunta tinerilor din calin file din poveste?