De la Scoala Nr.1 din Craiova s-au inscris pentru tabere la munte 163 de baieti si 281 de fete,iar la mare 153 de baiti si 162 de fete.
Cati elevi au plecat la mare?
Cati elevi au plecat la munte?
Cate fete si cati baieti au fost in tabere?

2

Răspunsuri

2014-03-16T11:33:06+02:00
163+281=4449 elevi la munte,153+162=315 elevi la mare, 444+315=759 elevi au plecat in tabere la munte si mare

ce clasa esti?
a4A , TU?
a2a! scuze ca raspund tocmi acum,dar am iesit atunci cand tu mi-ai spus ce clasa esti.
cati ani ai deesti a 4 a?
Eu am 9 ani si jumatate de sunt a2a>
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T11:37:55+02:00
1 ) 153+162 da 315
2')163+281da 381
3)baieti=153+163=316 
fete=218+162=380
2 5 2