Răspunsuri

2014-03-16T10:40:00+02:00
Manuela a strans 72 de mere iar anca de 9 ORI mai putine,iar sora ancai ,ioana, a strans 45 de pre ,iar roxana de 9 ori mai putine pere.
CARE E STE DIFERENTA DINTRE MERE SI PERE?
72:9-45:9=8-5=3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T10:49:00+02:00
Mama a cumparat 72 de creioane colorate pe care le-a impartit celor 4 copii si 5 nepoti ai ei. Tatal a cumparat 45 de caiete si le-a impartit acelorasi copii. Care este diferenta dintre numarul de creioane colorate si numarul de caiete primite de fiecare copil?
Rezolvare:
Cate creioane colorate a primit fiecare copil?
72:9=8
cate caiete a primit fiecare copil?
45:9=5
Care este diferenta dintre ele?
8-5=3 sau putem scrie  (72:9) - (45:9)=3