Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-16T10:31:08+02:00
Lupii au venit in ograda.
A fost o excursie minunata!
Adesea stau pe prispa casei si privesc..
El venii indata ce auzii vestea.
:* sper ca te-am ajutat! :)
23 4 23
2014-03-16T10:32:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Nu lupii sunt de vina pentru cele intamplate in padure .
2.Un om oarecare a iesit in strada.
3.Este o fiinta minunata deoarece ajuta pe fiecare in parte.  
4.Adesea se uita pe fotografii de dorul ei.
5.Va veni indata cu scrisoarea .


18 4 18