Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T23:28:52+02:00
Elena - o simpla melodie , Speak feat. Raluka & DOC - Lasa-ma-mi place
Antonia - Hurricane feat. Puya, Smiley - Acasă
lena feat. JJ - Pana dimineata

nu stiu daca asta vroiai sper ca te-am ajutat

Comentariul a fost şters
cu placere
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-03-15T23:40:34+02:00
Happy, Tina Turner , Andra, Smiley 
Lasa-ma-mi place, Antonia-Hurricane
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters