Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-12T20:40:10+02:00
471-3 =468
468:3=156  (a)
156+1=157(a+1)
156+2=158 (a+2)

156+157+158=471



25 4 25
MULTUMESC PTR LECTIE!! MULTUMESC-ESTI OLIMPICA!!!!
am uitat sa specific ca la la doilea ex se face la fel doar ca are un termen in plus a=
a+3
forte multumesc -cu respect si felicitari ptr tine!stii sa explici ca sa inteleaga oricine-multumesc!
Cu drag ! Explic pentru ca sunt constienta ca nu s-a inteles ceva...ca sa ajungi la un rezultat corect trebuie facuta fiecare etapa in parte,nu doar rezultatul (nu ajuta la nimic)
2014-01-12T21:46:53+02:00
A+b+c=471     
Pai daca spune ca sunt consecutive atunci: a=a    b=a+1    c=a+2
a+(a+1)+(a+2)=471      3×a+3=471    3×a=471-3    3×a=468    a=468:3   
a=156    b=157  c=158

a+b+c+d=404
Din nou, daca spune ca sunt consecutive atunci: a=a    b=a+1  c=a+2  d=a+3
a+(a+1)+(a+2)+(a+3)=404      4×a+6=404    4×a=404-6    4×a=398    a=398:4
a=99,5  b=100,5    c=101,5  d=102,5

*sper sa va fie de ajutor...:)
multumesc !dar te-ai complicat ,incurcat in calcule,cine mai intelege??totusi multumesc!(copilul este ci a 4 a -inca nu a invatat pina astazi-calcule matematice cu virgula.