Puneti in locul punctelor de suspeinsie din urmatoarele enunturi adjectivul pronominal de intalnire potrivit,la genul indicat intre paranteze : Noi (masculin) ... am asistat la discutie. Voi (feminin) ... ati facut desenul. Ti-am dat tie (masculin) ... caietul ca sa nu se piarda. Ei ... vor sa participe la concurs. Ele ... au pregatit micul dejun. O sa le dea lor (feminin) ... cartea. Mie (feminin) ... mi-a venit aceasta idee. Voua (masculin) ... v-au facut daruri.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T23:00:04+02:00
1.insine
2.inseva
3.insumi
4,insisi
5.insele
6.insasi
7.insami
8.insiva
4 5 4
2014-03-16T00:56:36+02:00