Cum se numeste cand faci un obiect mai mare...De exemplu cuvantul carte: diminutivul sau este carticica...dar daca vrei sa il amplifici ...cuvantul devenind cartoi...Cum se numeste aceasta operatie...Sper ca ati inteles la ce ma refer.Stiu ca nu am fost prea explicita..!

2
sufixe augumentativee
Mersi!
Augmentativ.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T20:45:57+02:00
2014-03-15T20:47:10+02:00
Se numeste augumentativ
Nu se scrie augmentativ?
Ba da, augmentativ se scrie
intra pe un dictionar de antonime si vezi