Suma a doua numere este 127,87. Unul din numere reprezina 0,9 din celalalt. Se cer numerele.

2
(scrie toata rezolvarea)
pai am scris-o toata
unde ti-am raspuns
da dar ma intereseaza cum ai obtinut 67,3
am impartit pe 1278,7 la 19

Răspunsuri

2014-03-15T20:42:05+02:00
A+b=127,87    a=9/10 xb    a= 127,87-b            127,87-b=9b/10  amplificam cu 10  1278.7-10b==9b    19b=1278,7  b=67,3    a=127,87-67,3=60,57
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T20:43:08+02:00
Un numar este x, celalalt 0,9x.
x+0,9x=127,87
1,9x=127,87
x=127,87:1.9=67,3 unul dintre numere
celalalt este 0,9·67,3=60,57
2 5 2