Gasiti adjectivele echivalente urmatoarelor locutiuni adjectivale:luat de suflet,batator la ochi,al naibii,cel din urma,tot unul si unul,intr-o ureche,de isprava,din topor,numai piele si os,cu scaun la cap,dintr-o bucata,ca vai de el,intors pe dos,in putere.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T21:17:26+02:00
Luat de suflet-adoptat
batator la ochi-evident
al naibii-afurisit cel din urma-ultimul
tot unul si unul-tari
intr-o ureche-nebun
numai piele si os-slab
cu scaun la cap-intelept
dintr-o bucata-direct
ca vai de el-sarman
intors pe dos-intortochiat
in putere-puternic/tanar
36 4 36
2014-03-16T01:04:51+02:00
Dintr-o bucata = sincer, nediplomat; intors pe dos = indispus, supărat; în putere = sanatos; al naibii = afurisit; toti unul si unul = chipeşi, arătoşi; de isprava = cumsecade; din topor = necizelat.
18 4 18