Cum se rezolvă problema: 5 kg. de mere și 3 kg. de pere au costat 27 000 lei, iar 7 kg. de mere și 3 kg. de pere au costat 34 200 lei. Câți lei a costat 1 kg. de mere și câți lei a costat 1 kg. de pere?

2

Răspunsuri

2014-03-15T19:56:46+02:00
Uite laura, nu stiu, tu ai invatat regula de trei simpla? N-ai invatat-o, nu-i asa? Era mult mai simplu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T20:02:33+02:00
7 kg mere.....................3kg pere..........34200                                                                      5kg mere....................3kg pere............27000         _  se fc scadere                                      2kg mere=7200 lei  1kg mere=3600 lei                                                                            3600x7=25200     7 kg mere                                                                                            34200-25200=9000    3kg pere                                                                                             9000;3=3000   1kg pere
2 5 2