Un carutas a parcurs distanta de 72 km dintre doua sate si constata ca mai are de parcurs un sfert din drum . Afla lungimea drumului dintre cele doua sate.(Probleme cu diferenta si catul numerelor . cu desen!)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T19:29:08+02:00
|____||____||____||____| drum
|____||____||____|   parcurs

deci a parcurs 3 sferturi
aflam cat inseamna un segment
72:3=24.

Deci un segment=24
Drumul este format din 4 segmente, adica 24x4=96
ce este 96?
un segment este egal cu 24
deci 24*4=96
ai inteles acum?
Comentariul a fost şters
2014-03-15T19:35:52+02:00
72:3=24 primul segment     |----|----|---|---|
24 x 4=96                              |----|----|----|