Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T19:51:08+02:00
Subcarpații Moldovei - de la râul Moldova până la râul Putna
Subcarpații Curburii - de la râul Putna până la râul Dâmbovița
Subcarpații Getici - de la valea Dâmboviței până la valea Motrului
11 3 11
Înseamnă că ți-a fost de folos.Mă bucur!
  • Utilizator Brainly
2014-03-15T19:55:19+02:00
Subcarpații Moldovei - râul Moldova până la râul Putna
Subcarpații Curburii - Putna până la râul Dâmbovița
Subcarpații Getici - valea Dâmboviței până la valea Motrului
Sper ca te-am ajutat :)
Subcarpații Moldovei = de la râul Moldova până la râul Putna ;
Subcarpații Curburii = de la râul Putna până la râul Dâmbovița ;
Subcarpații Getici = de la valea Dâmboviței până la valea Motrului .