Răspunsuri

2014-03-15T19:20:14+02:00
E o reactie dintre un acid si de baza adica de neutralizare , faci ecuatia reactiei pui ce cunosti apoi faci md la NAOH md = c x   /100 vezi cat iti da apoi afli apa care a intrat in solutie.
e cam greu de explicat, ti-as face-o pe o foaie dar nu pot.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T19:25:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru solutia de soda caustică aflăm md=20.250/100=50g
lucrăm pe ecuatia reactiei de neutralizare
HCl+   NaOH=NaCl+H2O
36,5g.. 40g
x............50g
x=45,625g
ms=md.100/c=45,625.100/36,5=125g
daca nu te superi poti sa-mi mai rescrii inca odata ultima parte de la ms=md...... nu prea inteleg e vorba de vreo fractie supraetajata?
este determinarea masei solutiei=md inmultit cu 100 supra conc proc.si apoi am pus valori numerice