Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-15T19:06:43+02:00
Ai ceva prin caiet de poti sa inveti?
Multumesc! :)
Am spus doar purul adevar,papusika:)
Multumesc! Esti o scumpa! :*
Eu ies putin, dar intru peste cateva minute.Ne auzim si iti spun daca le gaseste. :*
Bine,te astept draga:*:)
2014-03-15T20:25:59+02:00
Dacă esti intradevar la liceu iei din nou manualul de clasaVIII unde sunt prezentate toate aceste informatii de preferat cel de la ed Radical
in mod normal elevii din clasa VIII au incă din clasa 6 ceva cunostinte despre sarcina electrică,modalitati de electrizare a corpurilor .Ca noutate in clasa 10 apare doar legea lui Coulomb (a atractiei dintre două corpuri electrizate care cu niste ani in urmă se studia in clasa 8 asta apropo de incarcarea materiei acum -deci acum 15 ani elevii puteau studia asta in cls 8 acum e greu si in a 10(vezi sim bac)
1 2 1