Intr-un cos sunt cu 36 de mere mai putine decat in altul , in al doilea fiind de 3 ori mai multe decat in primul cos. Cate mere sunt in fiecare cos?
(Probleme cu diferenta si catul numerelor, VA ROG CU DESEN!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T18:59:40+02:00
A |_a_||..36.....|
b |_a_||_a_||_a_|

se observa ca 2 de a inseamna 36.
Aflam cat inseamna un a
2xa=36
a=36:2
a=18

b=3x18
b=54
1 5 1
2014-03-15T19:02:50+02:00