IRINA VREA SA CITEASCA O CARTE CARE ARE 210 PAGINI . EA SI-A PROPUS SA CITEASCA ACEASTA CARTE TIMP DE O SAPTAMANA , CITIND ZILNIC 25 DE PAGINI . ESTIMATI DACA II VA AJUNGE O SAPTAMANA SA CITEASCA TOATA CARTEA . VERIFICATI PRIN CALCUL

2

Răspunsuri

2014-03-15T18:52:58+02:00
210:25=8,4 zile .. deci nu ii va ajunge o saptamana.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T18:54:08+02:00
O saptamana are 7 zile
sa vedem daca reuseste sa termine
210:25=8 zile +1(pt a termina cele 10 pagini)
Deci nu ii ajunge o saptamana,
Ci 8 zile in care citeste 25 de pagini si in a noua zi mai citeste restul de 10 pagini




2 4 2