Mama si tatal au impreuna 90 de ani . Copilul este de 2 ori mai mic decat mama si de 3 ori mai mic decat tata.Afla varsta fiecaruia. (Probleme despre evolutia in timp a unor marimi. Cu desen!)

2
Și eu am avut această problemă ca temă la mate și uite cum am făcut-o:

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T18:46:46+02:00
Copil    |_a__|                    =18
Mama  |_a__||_a__|           =18+18=36
Tata     |_a__||_a__||_a__|   =18+18+18=54

Mata+tata=90

Observi ca ai parti egale
Mama+tata=5 parti egale.
Aflam cat inseamna o parte
5xa=90
a=90:5
a=18
1 5 1
2014-03-15T19:00:27+02:00
|------|
|------|------|
|-----|-----|-----|
18+18+18+18+18+18=90
5 x a =90   90:5=18.
Bafta!
2 2 2