Răspunsuri

2014-03-15T16:33:56+02:00
A+b+c+d=67
9+15+11+12=47
67-47=20
20/4=5

a=9+5. b=15+5, c=11+5, d=12+5
14+20+16+17=67
a+b+c+d egal 67 9+15+11+12 egal 47 67-47 egal 20 20/4 egal5 a egal 9+5 b egal 15+5 c egal11+5 d egal 12+5 14 +20+16+17 egal 67
exact asta am scris si eu..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T17:27:18+02:00
A=primul număr
b=al doilea număr
c=al treilea număr
d=al patrulea număr
x=numărul scăzut din numere
a+b+c+d=67
a-x=9⇒a=9+x
b-x=15⇒b=15+x
c-x=11⇒c=11+x
d-x=12⇒d=12+x Înlocuim ce am aflat:
9+x+15+x+11+x+12+x=67
4x+47=67
4x=67-47
4x=20
x= \frac{20}{4}
x=5⇒a=9+5=14
         b=15+5=20
         c=11+5=16
         d=12+5=17
Răspuns:
Numerele sunt: 14, 20, 16 şi 17.
Verificare:
14+20+16+17=67
34+16+17=67
50+17=67
67=67
Sper că te-am ajutat! :)
4 4 4