Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T11:38:59+02:00
Ianuarie-ichigatsu
februarie-nigatsu
martie-sangatsu
aprilie-shigatsu
mai-gogatsu
iunie-rokugatsu
iulie-shichigatsu
august-hachigatsu
septembrie-kugatsu
octombrie-jugatsu
noiembrie-ju ichigatsu
decembrie-ju nigatsu
eu asa am gasit :))
nu mi le traduce bine cu google translate
Comentariul a fost şters
2014-03-15T11:49:38+02:00
Sper sa te ajute ;-)

nu mi se deschide
pai ti s e descarca in josul paginii