Alcatuieste o lista cu plante de la care omul consuma
1.Floarea ............ 5 plante
2.Fructul ...................5 plante
3.Samanta .............. 5 plante
4.Fructul si Samanta ..... 5 plante

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ms.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T10:04:50+02:00
1:papadia,musetel,coada soricelului,trandafirul-dulceata,
2:rosia,mar,para,coacaza,agrise
3:bostan,floarea soarelui,dovleac,susan,chimen
la patru?
nu stiu..
sper ca este bun,cat de cat..
da multumesc frumos
npt
2014-03-15T10:07:41+02:00
La 4 kivi,dovleac,si cam atat stiu
succes sper ca te-am ajutat