Alcătuiește o frază alcatuită din două propoziții, în care să existe o subordonată atributivă, având ca regent substantivul monedă.

Precizează felul propoziției subordonate din fraza: Astfel, pășim pe un meleag mirific, unde istoria este cea mai bună prietenă a naturii.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-15T08:16:31+02:00
Am gasit o moneda care s-a pierdut
parerea mea este ca subordonata este atributiva adica pui intrebarea care meleag mirific si cu siguranta nu poate fi vorba despre o predicativa pt ca acolo numele predicativ este complet
2014-03-15T08:16:51+02:00
Mi-am cumparat o moneda de ciocolata care este foarte dulce.
Subordonata este atributiva:intrebarea;ce fel de meleag?
1 5 1